Voorbereidingen

Word jij onze toekomstige vrijwilliger die ook al is de haven nog gesloten, je aan gaat melden om een steentje bij te dragen binnen onze vereniging. Samen kunnen wij er wat moois van maken voor het openen van de haven op 15 april 2024.

Oprichting WSV Hargervaart

Begin 2010 was de watersport in de Hargervaart op sterven na dood.
Na diverse acties, werd in juli 2010, de Watersportvereniging Hargervaart opgericht.
De W.S.V. Hargervaart heeft zich tot doel gesteld: Het op een voor een ieder betaalbare wijze beheren van de passantenhaven Hargervaart in een zo natuurlijk mogelijke omgeving.
In het voorjaar van 2011 is na goed overleg met de gemeente Bergen en het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier het beheer van de Hargervaart overgedragen aan WSV Hargervaart.

Wat houdt dit in:
De WSV Hargervaart is volledig verantwoordelijk voor het exploiteren van de Hargervaart.
De WSV Hargervaart is gerechtigd om het havengeld en de toeristenbelasting te innen.
De WSV Hargervaart is in juli 2010, gestart met 0,00 euro.

Voor slideshow klik foto aan

WaterSportVereniging Hargervaart

Hargervaart 4

1871PL Schoorl

Havenmeester:

Telefoon : 06-42745193

Aanwezig: 09:00 - 10:00 en 17:00 - 18:00

Contactformulier

Bankrekeningnummer:

NL75 RABO 0131 3131 34

Postadres:

Kalf 82c

1509AE Zaandam

WaterSportVereniging Hargervaart, kortweg WSVH, is een prachtige 1660 meter lange linthaven met een diepgang van 1.20 meter en vanaf  het Noord-Hollandskanaal richting Hargervaart te bereiken met een maximale doorvaarthoogte van 3.30 meter. Aan de Hargervaart kunnen vaartuigen met een tussenruimte van 2 meter achter elkaar afgemeerd worden. De haven ligt centraal in de omgeving van zee, zandstrand, duinen en bossen voorzien van diverse wandel en fietsroutes. Het zijn de vrijwilligers die de haven in topconditie houden zodat het fijn recreëren is. Meld je aan en beleef het mee!