Voorbereidingen

Word jij onze toekomstige vrijwilliger die ook al is de haven nog gesloten, je aan gaat melden om een steentje bij te dragen binnen onze vereniging. Samen kunnen wij er wat moois van maken voor het openen van de haven op 15 april 2024.

contact-formulier

Wijziging lidmaatschap

Beste,

Wijzigingen ten aanzien van jouw lidmaatschap kunnen via onze website naar je persoonlijke omgeving met gebruik van een gebruikersnaam en wachtwoord, wat tijdens inschrijving via de mail is verstrekt, inzien en gewijzigd worden.

Bootgegevens kunnen niet aangepast worden, wel kan er een boot toegevoegd worden.

Een mail naar siraterces.[antispam].@wsvhargervaart.nl is ook een mogelijkheid.

Mocht het allemaal online niet lukken kan er altijd per post een brief, met vermelding van Naam en Adres, gestuurd worden naar WSV Hargervaart, Kalf 82c, 1509AE Zaandam

Met vriendelijke groet,

Richard Sterk,

WaterSportVereniging Hargervaart

Hargervaart 4

1871PL Schoorl

Havenmeester:

Telefoon : 06-42745193

Aanwezig: 09:00 - 10:00 en 17:00 - 18:00

Contactformulier

Bankrekeningnummer:

NL75 RABO 0131 3131 34

Postadres:

Kalf 82c

1509AE Zaandam

WaterSportVereniging Hargervaart, kortweg WSVH, is een prachtige 1660 meter lange linthaven met een diepgang van 1.20 meter en vanaf  het Noord-Hollandskanaal richting Hargervaart te bereiken met een maximale doorvaarthoogte van 3.30 meter. Aan de Hargervaart kunnen vaartuigen met een tussenruimte van 2 meter achter elkaar afgemeerd worden. De haven ligt centraal in de omgeving van zee, zandstrand, duinen en bossen voorzien van diverse wandel en fietsroutes. Het zijn de vrijwilligers die de haven in topconditie houden zodat het fijn recreëren is. Meld je aan en beleef het mee!